»To nikakor ni pravi pristop naslavljanja vedno večjega obiska. S tem ko samo dvignemo ceno svoje storitve, ne dvignemo pa tudi kakovosti storitve, lahko sprožimo veliko negativnih odzivov, veliko negativnih izkušenj gostov, kar pa v digitalni dobi lahko zelo hitro prileti nazaj kot bumerang.«
»Dvigovanje cen je primeren mehanizem takrat, ko nadgrajujemo svojo ponudbo, ponujamo nekaj drugačnega, neko ekskluzivnost. Na ravni destinacije kot celote pa je treba stvari razvijati zelo usklajeno in zelo premišljeno.«
»Če prebirate spletne komentarje ljudi, ki so se skušali po Sloveniji premikati z vlaki ali pa z drugim javnim prevozom, ugotovite, da je veliko nezadovoljstva. Predvsem kolesarji imajo izjemne težave. Ob tem vozni redi in komunikacija niso dobri, velikokrat informacije niso zadostne, ljudje jih ne razumejo.«
»Tudi če govorimo o trajnostnem razvoju Slovenije kot destinacije, je to gotovo najbolj žgoča točka.«
»Če je torej Slovenija dnevna soba, kamor prihajajo turisti na obisk, na tak način lažje razmišljamo, česa bi si želeli in česa si ne želimo, da se dogaja v naši dnevni sobi.«
»V Sloveniji imamo za to res še vedno ogromno priložnosti. Imamo celo vrsto zelo zanimivih destinacij, ki niso tako turistično oblegane, ki imajo prostor in res lahko razvijajo bolj butično ponudbo z drugačnimi doživetji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju